Share →
Kurs:
KFC I – obsługa aparatu
Termin:
16 czerwca 2012 r., godz.: 9:00–14:00
Cena:
200,00 cena w ofercie on-line
Kurs fotografii KFC I – obsługa aparatu. Poznaj swój aparat i rób nim lepsze zdjęcia.

Poznaj funkcje swojego aparatu na przyjaźnie prowadzonych zajęciach. Naucz się prawidłowo ustawiać parametry, poznaj wszystkie tryby (także M), dowiedz się, jak unikać błędów i… rób tylko dobre zdjęcia. Z nami to proste!

Czego się nauczę?

KFC I – obsługa aparatu to 100% praktycznych ćwiczeń z Twoim sprzętem! Podczas zajęć poznasz najważniejsze funkcje swojego aparatu oraz nauczysz się wykorzystywać jego możliwości. Po kursie KFC I będziesz:

  • sprawnie ustawiać parametry aparatu;
  • swobodnie korzystać z trybów tematycznych, półautomatycznych i manualnego;
  • wiedzieć, jak unikać na zdjęciach poruszeń, nieostrości, złego naświetlenia czy nieprawidłowych kolorów;
  • rozumieć słownictwo związane z aparatem (przyda Ci się przy czytaniu książek);
  • robić udane zdjęcia w różnych sytuacjach.

Wszystko wytłumaczymy Ci przyjaznym językiem i pokażemy na Twoim aparacie!

Czy kurs KFC I jest dla mnie?

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli choć na jedno z poniższych pytań odpowiesz twierdząco:
  • Masz problemy z ustawianiem funkcji w aparacie?
  • Robisz wiele nieudanych zdjęć (np. poruszonych, nieostrych, zbyt jasnych lub ciemnych)?
  • Chcesz poznać najważniejsze funkcje w swoim aparacie?
  • Pracujesz w trybie Auto (tzw. zielonym) i chciałbyś to zmienić?
  • Chciałbyś w pełni wykorzystać możliwości własnego aparatu?
  • Instrukcja obsługi aparatu jest dla Ciebie nie do przejścia?
  • Chcesz rozpocząć naukę fotografii od podstaw?

Nie możesz przebrnąć przez instrukcję obsługi aparatu? Kurs KFC I jest właśnie dla Ciebie!

KFC I – poznaj swój aparat i rób tylko dobre zdjęcia. WarsztatyFotograficzne.pl

Skrócony program kursu:

  • podstawy pracy z aparatem (co możesz, a czego nie powinieneś robić z aparatem);
  • formaty zapisu zdjęć (zadbaj o lepszą jakość fotografii);
  • używanie programów (swobodnie korzystaj z trybów: tematycznych, półautomatycznych i manualnego);
  • korekta ekspozycji (rozjaśniaj lub przyciemniaj zdjęcia),
  • praca z autofokusem (ustawiaj ostrość tam, gdzie chcesz);
  • zoom i stabilizacja obrazu (przybliżaj, kadruj i unikaj poruszonych ujęć);
  • używanie lampy błyskowej (rób zdjęcia bez białych plam i efektu czerwonych oczu);
  • ustawianie balansu bieli (uniknij zaniebieszczonych lub zażółconych fotografii);
  • akumulatory i karty pamięci (poprawnie ładuj akumulatory i formatuj karty pamięci).

Szczegółowy program kursu znajdziesz tu: KFC I – obsługa aparatu »

Nie daj się wyprzedzić!

Zarezerwuj miejsce na kursie już dziś – kliknij w przycisk znajdujący się obok, aby zapisać się na kurs KFC I.

Cena kursu zawiera:

  • przyjaźnie prowadzone zajęcia (liczbę godzin i termin znajdziesz wyżej);
  • materiały szkoleniowe, które pozwolą Ci utrwalać wiedzę (otrzymasz je w formie elektronicznej, gdyż cenimy ekologię i oszczędzamy lasy);
  • pomoc w doborze sprzętu (podpowiemy Ci, jakie akcesoria warto kupić);
  • dyplom ukończenia kursu potwierdzający zdobyte umiejętności (honorowany m.in. przez urzędy pracy oraz przy staraniu się o środki unijne!);
  • kartę członkowską Klubu WarsztatyFotograficzne.pl, dzięki której zdobędziesz wiele zniżek;
  • gwarancję wysokiej jakości zajęć i… dobrej zabawy!

Cena nie zawiera kosztów dojazdu, parkingu, wyżywienia i noclegu.

Nasze kursy możesz kupić:

  • on-line, klikając przycisk Zapisz się! znajdujący się przy opisie kursu – to najszybszy i najwygodniejszy sposób zakupów, dzięki któremu możesz zamówić kurs dla siebie oraz swoich bliskich;
  • za pomocą poczty elektronicznej – wysyłając zgłoszenie e-mailem, pamiętaj o podaniu terminu i miejsca kursu oraz swoich danych wraz numerem telefonu kontaktowego (opłatę za kurs dokonasz przelewem na wskazany numer konta);
  • zamawiając bon podarunkowy, który będziesz mógł wręczyć w prezencie – obdarowana osoba będzie go mogła wykorzystać w dogodnym dla siebie terminie w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu.

Za nasze kursy płacisz tak, jak lubisz – bezpiecznie i wygodnie. Płatności obsługuje Dotpay. Podczas rezerwacji miejsca będziesz mógł wybrać najlepszy dla siebie sposób zapłaty:

  • Karty płatnicze – wybierz tę metodę, jeśli lubisz popularny i łatwy sposób zapłaty kartami: VISA, MasterCard, Diners Club International i JCB;
  • Przelewy transferowe – skorzystaj z nich, jeśli cenisz sobie wygodę (przelew zostanie wypełniony automatycznie);
  • Przelewy on-line – wybierz ten rodzaj przelewu, jeśli wolisz samodzielnie wypełnić formularz przelewu (wymaga przepisania danych);
  • Płatności gotówkowe – skorzystaj z tej metody, aby zapłacić gotówką na poczcie lub w sieciach Via Moje Rachunki, TransKasa, Kantor Polski, Zapłać w Żabce czy Freshmarkecie;
  • Płatności mobilne – wybierz je, jeśli cenisz sobie wygodę płatności za pomocą telefonu komórkowego;
  • Portmonetki i vouchery – skorzystaj z nich, jeśli lubisz płacić za pomocą systemu PayPal lub kuponami Ukash.
Dotpay – bezpieczne i wygodne płatności. Zapłać tak, jak lubisz!

Masz więcej pytań? Zadzwoń! 501 48 22 11 (pon.–sob., w godz.: 10:00–18:00)

Szczecin, Aleja Piastów 7
Kurs fotograficzny 200 Zarezerwuj miejsce
Share →

Poznaj historię Kasi i Wojtka…

Opinie o naszych kursach

Lustrzanka opanowana – jestem górą!

Nie sądziłam, że tak zaawansowaną lustrzankę (Nikon D4) uda mi się opanować na tak krótkim kursie, ale Jarek tak pięknie wszystko tłumaczy, że wszystko staje się proste. Ale dopiero drugiego dnia, bo bez praktycznych ćwiczeń nie zdołałabym tego wszystkiego opanować. Teraz tylko żałuję, że kupiłam tak ciężki aparat…

Bożena z Wrocławia
– uczestniczka Kursu Fotografii Cyfrowej PLUS
Kolorowe wydruki są naprawdę kolorowe!

Zarządzanie kolorem może ma najmniej wspólnego z Photoshopem, ale to właśnie ta część spodobała mi się najbardziej. Wiele radości towarzyszy każdemu wydrukowi, który wychodzi z mojego Epsona. Są piękne:-) Jeszcze raz dziękuję Robercie za lajtowe wyjaśnienie skomplikowanych tematów.

Piotr z Warszawy
– uczestnik Kursu Photoshop PLUS

Czytaj więcej rekomendacji »